Αρχική
Απολλωνις Α.Π.Θ.
Το Έργο
Η ομάδα
Γλωσσικοί πόροι ΑΠΘ
Εκπαιδευτικές δράσεις
Εργαστήρια
Σεμινάρια
Χρήσιμο υλικό
Κείμενα και εργαλεία
Μελέτες περίπτωσης
Βιβλιογραφία
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Δημοσιεύσεις
Ανακοινώσεις σε συνέδρια
Δημοσιεύσεις
Νέα
Επικοινωνία
Εκπαιδευτικές δράσεις
Βρίσκεστε εδώ:
Αρχική
Εκπαιδευτικές δράσεις
The TRADUXIO project : Theory and practice
Introduction to visual text mining with Textable
Το λογισμικό πρόγραμμα υποβοήθησης ανάλυσης ποιοτικών δεδομένων NVivo 12- Βασικές λειτουργίες
CATMA - Εισαγωγή στην αδογμάτιστη επισημείωση και ανάλυση κειμένου
Σεμινάριο στη χρήση των voyant tools
What is, and to what end do we study memory (as literary and media historians)?
Ερμηνευτική Ανάλυση Λόγου στην Ψηφιακή Εποχή
Improvising the Archive/Archiving the Improvisatory
Geoffrey Rockwell: Hands-on webinar στη χρήση των εργαλείων ανάλυσης κειμένου Voyant Tools
Τελευταίες Εκδηλώσεις
The TRADUXIO project : Theory and practice
Introduction to visual text mining with Textable
Το λογισμικό πρόγραμμα υποβοήθησης ανάλυσης ποιοτικών δεδομένων NVivo 12- Βασικές λειτουργίες
Οδηγίες για Συμμετοχή σε εξ αποστάσεως διάλεξη με το Zoom
Τελευταίοι Πόροι
Εμπορικές διαφημίσεις
13 Μαρτίου 2021
Translations of Italian travelogue texts in modern Greek (fragmenta)
25 Μαϊος 2020
Annual Reports of the Bank of Greece
24 Οκτωβρίου 2019
Τελευταίο Υλικό
Ερμηνευτική ανάλυση λόγου στην ψηφιακή εποχή
04 Απριλίου 2021
Οδηγίες για τη χρήση των Voyant tools
04 Απριλίου 2021
Hermeneutica: Computer-Assisted Interpretation in the Humanities
02 Μαϊος 2020